Welkom bij KIEM, muziek jong gezaaid, het kunsteducatief project van Sandra Vives Caudeli

Hey, mijn naam is Sandra Vives Caudeli en ik ben muzikante, leerkracht en studente in de Educatieve Master aan het Conservatorium van Antwerpen.

Met mijn project KIEM wil ik (groot)ouders van baby’s en peuters aan het nadenken zetten over de muzikale ontwikkeling van jonge kinderen.


Na je onze bevraging hebt beantwoord kan je kiezen om mee te doen tijdens de volgende stappen. Twee workshops voor baby’s en peuters met hun begeleiders rond thuismusiceren vanaf de geboorte. Kiem wilt ouders in dit proces ondersteunen met de hulp van een muzikalegids vol spelletjes, liedjes en andere ideeën.


Ben je benieuwd naar deze gids?


Dan mag je inschrijven voor onze eerste workshop op zondag 14 maart. Dan zullen jullie de muzikale gids krijgen om het thuis te testen. Na jullie van de gids twee weken hebben genoten, komen wij opnieuw samen op zondag 28 maart. Met jullie ervaringen en feedback over Kiem kunnen we dan aan de slag om de gids verder vorm te geven.

Als u kinderen tussen nul en 3 jaar hebt, de bevraging hebt beantwoord en benieuwd bent naar wat mijn project bevat, kan u inschrijven via deze link.

Hebt u nog vragen? Stuur gerust een mail naar kiem.kunsteducatief@gmail.com

Hieronder een vinden jullie meer praktische informatie:

Elke groep zal een maximum van 15 deelnemers hebben. Midden februari zullen wij verder communiceren over praktische zaken: de optie om het live te laten doorgaan is er, maar wij werken alvast in een zo interactief mogelijk online samenkomst.






Reacties

Populaire posts van deze blog

KIEM is al gestart!